Companii

Polonezii de la SMYK All for Kids şi-au bugetat cinci deschideri de magazine în 2020, cel mai rapid ritm de până acum. Retailerul de produse pentru copii a deschis cel de-al 19-lea magazin din România în Dâmboviţa Mall Târgovişte, aceasta fiind a doua inaugurare din 2020

Astăzi, polonezii de la SMYK All for Kids acoperă 15 oraşe, în frunte cu Bucureştiul unde sunt patru unităţi.

Astăzi, polonezii de la SMYK All for Kids acoperă 15 oraşe, în frunte cu Bucureştiul unde sunt patru unităţi.

Autor: Cristina Roşca

19.08.2020, 18:15 644

Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a ajuns anul trecut la afaceri de 61 mil. lei, cu 36% mai mari decât în 2018. Astfel, reţeaua îşi menţine avansul la circa o treime an la an, creşterea fiind susţinută parţial de expansiune şi parţial de creşterea consu­mului privat. Anul trecut compania a deschis patru magazine, faţă de trei în 2018. Astfel, SMYK a ajuns la finalul lui 2019 la 17 magazine, deşi ţinta anunţată era de 20 de uni­tăţi de retail. Totuşi, compania a reluat deschiderile şi se îndreaptă spre acest nivel în 2020.

Retailerul de produse pentru copii a deschis acum cel de-al 19-lea magazin din România în Dâmboviţa Mall Târgovişte, aceasta fiind a doua inaugurare din 2020. Noul magazin măsoară 440 de metri pătraţi şi are opt salariaţi.

Până la finalul anului îşi propune să deschidă încă trei noi unităţi ajungând la o reţea de 22 magazine la nivel naţional. Acesta este, conform datelor ZF, cel mai rapid ritm de expansiune de până acum.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO