Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a ajuns anul trecut la afaceri de 61 mil. lei, cu 36% mai mari decât în 2018. Astfel, reţeaua îşi menţine avansul la circa o treime an la an, creşterea fiind susţinută parţial de expansiune şi parţial de creşterea consumului privat. Anul trecut compania a deschis patru magazine, faţă de trei în 2018. Astfel, SMYK a ajuns la finalul lui 2019 la 17 magazine, deşi ţinta anunţată era de 20 de unităţi de retail. Totuşi, compania a reluat deschiderile şi se îndreaptă spre acest nivel în 2020.
Retailerul de produse pentru copii a deschis acum cel de-al 19-lea magazin din România în Dâmboviţa Mall Târgovişte, aceasta fiind a doua inaugurare din 2020. Noul magazin măsoară 440 de metri pătraţi şi are opt salariaţi.
Până la finalul anului îşi propune să deschidă încă trei noi unităţi ajungând la o reţea de 22 magazine la nivel naţional. Acesta este, conform datelor ZF, cel mai rapid ritm de expansiune de până acum.