Companii

Profitul Coca-Cola a urcat, dar afacerile au fost mai mici

Topul celor mai profitabile 100 de companii din România

Autor: Ioana David

24.08.2011, 10:34 490

Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor ră­coritoare din România, a înre­gistrat anul trecut un profit net de 189,5 milioane de lei (45 de milioane de euro), în creştere cu aproape 10% comparativ cu rezultatul anului 2009.

Creşterea profitului a fost în­soţită însă de scăderea cifrei de afaceri, aceasta atingând 1,74 mi­liarde de lei (414,9 milioane de euro) în 2010, în scădere cu 6,4%.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii Co­ca-Cola HBC România nu au făcut ni­ciun comentariu până la închiderea ediţiei.

În 2010 compania a avut puţin pes­te 1.800 de angajaţi, comparativ cu 2.026 în 2009. Anul trecut compania era condusă de Călin Drăgan, care a fost promovat în 2011 în Japonia.

Sistemul Coca-Cola pe piaţa locală este format din Coca-Cola Romania - care deţine brandurile şi concentratele de sucuri - şi partenerul său îmbu­teliator compania grecească Coca-Cola Helle­nic, care produce, distribuie şi vinde produsele sub licenţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO