Companii

Programele de team building îi costă pe angajatori 15 mil. euro anual. Creşte cererea pentru programe care au la bază realitatea augmentată, scade interesul pentru tiroliană

Mădălina Sava, coordonatorul evenimentelor corporate din cadrul Ascendis: Pe lângă bugetul pe care o companie îl alocă programului de team building, se adaugă cheltuielile de logistică, care pot varia între 55 de euro per participant pe zi pentru cazare şi masă şi 150 de euro, în funcţie de categoria hotelului sau pensiunii

Mădălina Sava, coordonatorul evenimentelor corporate din cadrul Ascendis: Pe lângă bugetul pe care o companie îl alocă programului de team building, se adaugă cheltuielile de logistică, care pot varia între 55 de euro per participant pe zi pentru cazare şi masă şi 150 de euro, în funcţie de categoria hotelului sau pensiunii

Autor: Mihaela Pascari

29.09.2016, 07:00 1898

Creşte cererea pentru programe care au la bază realitatea augmentată şi aplicaţii web-based şi scade interesul pentru programele adventure, cum ar fi tiroliana.

Angajatorii români cheltuiesc anual aproximativ 15 milioane de euro pentru programele de team building, organizate cu scopul de a îmbunătăţi colaborarea dintre angajaţi.

Din bugetul total alocat acestor programe, 5 milioane de euro reprezintă conţinut de team building, iar 10 milioane de euro sunt investiţi în partea de logistică (cazare, masă şi transport), potrivit estimărilor grupului Ascendis, cea mai mare companie de training din România.

„Companiile au obiective clare de business şi îşi doresc de la un astfel de eveniment mai mult decât o ieşire plăcută cu echipa. Aceasta este o schimbare binevenită pe piaţă. Îmbunătăţirea lucrului în echipă, colaborarea interde­parta­mentală, cunoaşterea colegilor, conştientizarea interdepen­denţei task-urilor, stabilirea unei viziuni comune sunt printre obiectivele companiilor. Totodată, aceste programe conduc la energizarea echipei, relaxarea şi creşterea nivelului de implicare al oamenilor din organizaţie“, a spus Mădălina Sava, coordonatorul evenimentelor corporate din cadrul Ascendis. Anul trecut, cifra de afaceri a Ascendis pentru divizia corporate events a fost de 1,6 milioane de euro, aproximativ 30% din valoarea realizată de întregul grup.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO