Companii

Proiect ZF/Vodafone. Femei în business. Natalia Chiriţescu,Director, Medium & Large Enterprises, Vodafone Business: Sfatul pe care l-aş da studenţilor este să reflecte şi la care este menirea tehnologiei, la implicaţiile etice şi morale ale folosirii tehnologiei

Autor: Ramona Cornea

26.11.2021, 19:02 60

Natalia Chiriţescu,Director, Medium & Large Enterprises în cadrul Vodafone Business, afirmă că sfatul pe care l-ar da studenţilor la Facultatea de Matematică şi Informatică este să reflecte şi la care este menirea tehnologiei, la implicaţiile etice şi morale ale folosirii tehnologiei.

”Eu sunt foarte pasionată despre cum poţi să faci tehnologia pentru a îmbunătăţi viaţa oamenilor şi atunci sfatul pe care l-aş da studenţilor este să reflecte şi la care este menirea tehnologiei, la implicaţiile etice şi morale ale folosirii tehnologiei. Dacă ne uităm în jurul nostru, astăzi, tehnologia influenţează deja semnificativ calitatea vieţii, uneori în bine, uneori în rău. Pe de o parte în bine, tehnologia poate deschide celor defavorizaţi o şansă spre o viaţă bună prin acces la educaţie sau poate face societatea mai incluzivă prin accesul la servicii medicale la distanţă, spre exemplu. În acelaşi timp, tehnologia ne poate influenţa opiniile într-o manieră nevăzută, cu consecinţe dramatice”, a declarat Natalia Chiriţescu în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Mai mult, ea crede că oamenii au o responsabilitate să vadă dincolo de construcţia tehnologiei în sine, să vadă la ce este folosită şi să se asigure că este folosită într-un mod care îmbunătăţeşte calitatea vieţii, într-o manieră etică şi morală.

Natalia Chiriţescu este absolventă a Facultăţii de Matematică şi Informatică din cadrul Universităţii din Bucureşti, iar în 2005 a absolvit şi cursurile programului de MBA al şcolii de afaceri franceze INSEAD. În prezent se ocupă de segmentul companiilor medii şi mari în cadrul Vodafone Business, unde este director al diviziei medium and large enterprises. De-a lungul carierei, ea a avut mai multe roluri în zonele de tehnologie, financiar, transformare strategică, vânzări de soluţii de comunicaţii şi tehnologie pentru clienţii globali sau strategici ai Vodafone.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un extras din interviul acordat de Natalia Chiriţescu în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.​

AFACERI DE LA ZERO