„Evoluţiile recente de pe piaţa de retail indică faptul ca staţia a devenit mai mult decât un punct de distribuţie de carburanţi, iar tendinţele sunt de diversificare a produselor şi serviciilor“, spun reprezentanţii OMV Petrom, cel mai mare jucător din industria petrolieră locală.
OMV Petrom activează prin intermediul a două branduri, adică 153 de benzinării OMV şi 399 de staţii Petrom. În timp ce OMV se adresează segmentului premium al pieţei, brandul Petrom este de mass-market.
OMV a fost de altfel un pionier în ceea ce priveşte completarea serviciilor puse la dispoziţia cumpărătorilor de carburanţi, fiind primul lanţ care a avut un restaurant, Viva.
Tot mai mult
„În ultimii ani, am lansat o serie de servicii noi pe lângă clasicul transfer de bani, cum ar fi cele de curierat, plata facturilor, vânzarea de bilete la concerte şi evenimente sau servicii de printare documente. Dezvoltarea reţelei OMV va continua de aceeaşi manieră în ceea ce priveşte noile locaţii, construite cu toate facilităţile menţionate, şi vom creşte numărul locaţiilor cu servicii de spălătorie şi/sau îngrijire auto“, au mai spus reprezentanţii Petrom.
În ceea ce priveşte brandul Petrom, anul trecut compania a finalizat procesul de upgradare a staţiilor.