Companii

Radu Gheorghiu, CEO al E-P Rail, companie de transport feroviar de mărfuri: Acum e mai bine să nu mai faci niciun transport, decât să faci cu costurile atât de mari la energie

Pe zona de transport de marfă, producătorii industriali reclamă că infrastructura este depăşită de nevoile actuale ale industriei, de la viteza pe calea ferată, care este, în medie, de sub 20 km/h, până la avarii pe reţea şi întârzieri mari, care pun în pericol fluxul de marfă.

Pe zona de transport de marfă, producătorii industriali reclamă că infrastructura este depăşită de nevoile actuale ale industriei, de la viteza pe calea ferată, care este, în medie, de sub 20 km/h, până la avarii pe reţea şi întârzieri mari, care pun în pericol fluxul de marfă.

Autor: Miruna Diaconu

04.03.2022, 17:40 7951

Pe partea de transport de călători, viteza medie a trenurilor este de circa 45 km/h, viteza scade şi mai mult în cazul transporturilor de marfă.

Radu Gheorghiu, CEO al E-P Rail, companie de transport feroviar de mărfuri, spune că în această perioadă creş­terea accelerată a cos­turilor la energie afectează pu­ter­nic activitatea de transport feroviar de mărfuri, iar situaţia devine din ce în ce mai dificilă la nivelul pieţei dacă auto­ri­tă­ţile statului nu vor interveni.

„Acum e mai bine să nu mai faci niciun transport decât să faci cu costurile atât de mari la energie. Situaţia este foarte proastă pentru trans­por­tatorii români, din cauză că autorităţile com­pe­tente nu au intervenit la timp. Energia pe care o livrează CFR Electrificare este foarte scumpă, pentru că ei nu au bani, vând către noi cu un preţ foarte mare. Transportul pe căile ferate a scăzut în ultima perioadă din cauza preţului la energie. Pe moment, situaţia încă este sub control, dar nu se ştie ce va fi în lunile viitoare“, spune Radu Gheorghiu, CEO al E-P Rail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO