Companii

Răzvan Gălăţan, director operaţional al Goodwill Consulting: O sete de finanţări nerambursabile cum este acum nu a fost niciodată. Avem peste 2.000 de proiecte câştigătoare şi anul 2021 a fost cel mai bun an din istoria noastră

Răzvan Gălăţan, director operaţional al Goodwill...

Autor: Alexandra Matei

19.08.2022, 18:38 1831

► Obiectivul companiei de consultanţă pe termen scurt este să depăşească 25 mil. lei cifră de afaceri, iar pe termen lung, 30-35 mil. lei.

► În prezent, Goodwill Consulting a ajuns să aibă 70 de consultanţi la nivel naţional şi nouă birouri cu acoperire naţională.

► Compania s-a mutat recent într-un spaţiu nou în Bucureşti, într-un un birou de 100 mp din zona Arcului de Triumf, în care a investit circa 10.000 de euro.

 

Companiile româneşti au un apetit mare pentru finanţările nerambursabile în această perioadă, spune Răzvan Gălăţan, director operaţional al Goodwill Consulting, ceea ce se vede şi în activitatea companiei de consultanţă.

În 2021, cel mai bun an din istoria Goodwill Consulting, au existat peste 2.000 de proiecte câştigătoare intermediate de aceasta, iar cifra de afaceri a depăşit 20 mil. lei, acesta fiind cel mai bun rezultat de până acum al companiei de consultanţă.

„Oferim clienţilor soluţii pentru a-şi finanţa investiţiile. Preluăm un client din faza de idee şi îl ducem până la faza de implementare şi monitorizare a proiectului. Am reuşit, în perioada aceasta, să avem peste 2.000 de proiecte câştigătoare şi anul 2021 a fost cel mai bun an din istoria noastră. Am reuşit să depăşim 20 mil. lei cifră de afaceri. Obiectivul nostru pe termen scurt este să depăşim 25 mil. lei şi pe termen lung 30-35 mil. lei cifră de afaceri. Apetit este peste tot. O sete de finanţări nerambursabile cum este acum nu a fost niciodată. Am avut proiecte pe zona agricolă, pe zona non-agricolă în mediul rural, în zona de producţie şi servicii, dar şi granturi de ajutorare a zonei agroalimentare. Avem proiecte şi în zona HoReCa. Am văzut un apetit semnificativ pentru finanţări în toate aceste zone”, a spus pentru ZF Răzvan Gălăţan, director operaţional al companiei de consultanţă Goodwill Consulting.

Au fost mai mulţi factori care au dus la această creştere, precizează el, iar unul dintre cei mai importanţi este faptul că piaţa fondurilor nerambrusabile s-a dezvoltat destul de mult şi au apărut multe finanţări.

Totodată, mai spune acesta, compania a investit în special în dezvoltarea echipei, astfel că în prezent a ajuns să aibă 70 de consultanţi la nivel naţional şi nouă birouri cu acoperire naţională.

Dezvoltarea pieţei şi a echipei Goodwill Consulting au dus la extinderea biroului din Bucureşti. Compania s-a mutat într-un nou spaţiu în Bucureşti, un birou de 100 mp, iar acest pas, afirmă Răzvan Gălăţan, a venit în mod firesc şi corespunde cu strategia de dezvoltare a businessului.

„În Bucureşti eram deja prezenţi de patru ani, aveam un birou în Piaţa Amzei. Vrem ca după Cluj, unde avem biroul principal, Bucureştiul să fie următorul pe listă şi ca număr de clienţi, şi ca număr de angajaţi. Am vrea să ne mai dezvoltăm în Bucureşti, să creăm noi echipe de consultanţă, iar acest birou corespunde cu strategia noastră de dezvoltare”, a detaliat directorul operaţional al Goodwill Consulting.

Mutarea în noul spaţiu, spune şi Tussay Szilárd, director general al companiei de consultanţă, reprezintă şi materializarea dorinţei angajaţilor de a se reîntoarce complet la birou după pandemie.

Totodată, Goodwill Consulting şi-a dorit, odată cu acest pas, să restabilească interacţiunea fizică cu clienţii.

„Noi nu mai lucrăm de acasă, abia aşteptam să revenim la birou. Aceasta a fost cerinţa colegilor şi am vrut să creăm o atmosferă plăcută. Oamenii caută interacţiunea fizică. Spaţiul acesta este o deschidere către direcţia asta. După Cluj, Bucureştiul trebuie să fie cel mai mare birou”, a adăugat Tussay Szilárd.

Clienţii care ajung să lucreze cu Goodwill Consulting sunt selectaţi în funcţie de marja de profit sau pe baza activităţii lor. Veniturile companiei provin din comisioanele stabilite pornind de la valoarea finanţării nerambursabile pe care o solicită clienţii.

Aceste comisioane, susţine Răzvan Gălăţan, pleacă de la 7,5% pentru proiectele cu o finanţare mai mică şi pe măsură ce aceasta creşte, comisionul scade până la 3%.

Cele mai multe companii, mai spune Răzvan Gălăţan, solicită finanţări pentru a achiziţiona linii noi de producţie, tehnologie de ultimă generaţie şi, mai nou, pentru eficientizare energetică.

Goodwill Consulting a pornit în 2008 la Cluj, iar de atunci compania oferă soluţii complete pentru accesarea fondurilor europene în România.

Aceasta a fost printre primele companii care au lansat conceptul pachetelor de tip abonament pentru dezvoltarea afacerilor, pachete care s-au diversificat de-a lungul anilor de la fonduri nerambursabile până la pachete integrate care pot include proiectare, soluţii energie regenerabilă, consultanţă în achiziţii publice, obţinere credite bancare şi non-bancare, obţinere fonduri de investiţii sau analize de piaţă şi analize financiare.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO