Companii

Răzvan Raduţ, Air France: numărul de rezervări pe rutele cu plecare din Bucureşti a crescut în primele patru luni cu aproape 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Previziunile referitoare la stabilizarea acestei pieţe la început de an s-au adeverit

Răzvan Raduţ, Air France: numărul de rezervări pe...

Autor: Cristina Bellu

26.05.2022, 12:08 143

Operatorul aerian Air France KLM România a înregistrat în primele patru luni ale anului o creştere de aproape 20% a a traficului de pasageri pe rutele intercontinentale, cu plecare din Bucureşti, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, înainte de declanşarea crizei Covid-19, anunţă compania.

„Observăm cu satisfacţie o tendinţă ascendentă a traficului de pasageri din zona business premium. Ne bucurăm să vedem că numărul de rezervări pe rutele Intercontinentale în clasele Business şi Premium Economy cu plecare din Bucureşti a crescut cu aproximativ 20%, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019, înainte de Covid. Se pare că previziunile referitoare la stabilizarea acestei pieţe la început de an s-au adeverit", spune Răzvan Raduţ, Country Manager România, Bulgaria şi Moldova.

Recent, compania a decis să introducă un nou model de scaun la clasa business, pe zborurile intercontinentale, ca parte din strategia de poziţionare în zona premium.

Noua cabină va fi introdusă progresiv pe 12 avioane Boeing 777-300 începând cu luna septembrie 2022, fiecare aeronavă fiind echipată cu 48 de locuri în clasa business.

Totodată, Air France va instala şi noi tipuri de scaune Premium Economy (48 de locuri) şi Economy (273 de locuri).

În paralel, până la sfârşitul anului 2022, pe toate zborurile cu plecare din Paris, compania se angajează să ofere în toate cabinele sale carne, produse lactate şi ouă 100% de origine franceză, dar şi peşte provenit din pescuit sustenabil. De asemenea, va fi oferit sistematic un preparat vegetarian şi toate mesele vor fi pregătite integral în Franţa, iar meniurile pentru copii şi bebeluşi vor fi realizate din ingrediente complet organice.

Compania se angajează, de asemenea, să recicleze şi să elimine 90% din articolele din plastic de unică folosinţă de la bordul aeronavelor sale până la începutul anului 2023. Pentru a atinge acest obiectiv, Air France continuă să dezvolte articole ecologice pentru zbor, care sunt fabricate din bio-materiale pe baza de carton reciclat şi celuloză.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO