Companii

Rebranding în farma. Farmacia Tei şi Bebe Tei îşi schimbă identitatea vizuală după 30 de ani de activitate pe piaţă

Autor: Georgiana Mihalache

01.08.2023, 10:34 4938

Farmacia Tei şi Bebe Tei, două dintre cele mai puternice branduri din piaţa farmaceutică locală, trec printr-un proces de rebranding şi îşi schimbă identitatea vizuală sub umbrela Grupului Tei, care include cele două entităţi. Motivul rebrandingului este de a consolida poziţia grupului în piaţă, cele două companii având afaceri cumulate de 1,5 miliarde de lei.

”Privind spre viitor, pregătim cel puţin 3 deschideri noi pe an, deschideri de locaţii de dimensiuni mari, model pe care l-am inaugurat în urmă cu aproape 10 ani, dar şi o extindere anuală a portofoliului de produse cu cel puţin 15%. Viitoarele deschideri vor aduce clienţilor noştri conceptul de locaţie Farmacia Tei şi Bebe Tei cu care i-am obişnuit deja, dar sub umbrela noii identităţi a grupului. Investiţiile în expansiune şi în procesele de automatizare continuă, anul 2023 marcând doar începutul acestora. Ne îndreptăm atenţia şi către alte pieţe cu potenţial, zona veterinară fiind cea mai nouă adiţie adusă diversităţii noastre de produse.” a spus Roxana Maftei, fondatoarea Farmaciei Tei.

Cum arată noul brand Tei?

 

Rebrandingul Farmaciei Tei şi al magazinelor Bebe Tei include sloganul ”Tei. Şi ce trebuie, şi ce vrei”. Având în vedere portofoliul mare de produse disponibile în farmacii şi magazinele cu produse pentru copii, pacienţii îşi pot acoperi astfel nevoile printr-un singur drum. În ultimii ani, lipsa medicamentelor sau discontinuităţile din piaţă au făcut ca pacienţii să meargă din farmacie în farmacie pentru a cumpăra toate medicamentele pentru tratamente.

Elementul grafic principal din logo-ul grupului Tei, litera “T” din logo, are rolul de a releva ideea de umbrelă. Farmacia Tei, brand-ul care a dat naştere Grupului Tei, a lăsat moştenire pentru noua identitate verdele Tei, logo-ul actual al farmaciei fiind singurul monocrom din grup (complet verde Tei), potrivit reprezentanţilor grupului Tei.

„Bebe Tei va continua să investească în pregătirea specializată a consultanţilor din locaţii pentru a oferi cea mai bună experienţă de cumpărare”, a spus Irina Ciubotaru, co-fondator Bebe Tei Investments Group. 

Farmacia Tei numără 8 locaţii fizice în Bucureşti, Ilfov şi Constanţa şi bineînţeles, site-ul de e-commerce www.farmaciatei.ro, iar Bebe Tei oferă 6 magazine fizice în Bucureşti şi unul în Constanţa.

În 2009 Farmacia Tei a lansat primul site de e-commerce farmaceutic din ţară.  Cinci ani mai târziu, în 2014, a inaugurat conceptul de farmacie de dimensiuni mari, multilevel. În 2016 a fost implementat serviciul de livrare în Pachetomat, una dintre primele reţele de dulapuri inteligente pentru ridicarea comenzilor din ţară. Observând un trend ascendent al zonei de îngrijire copii, dar şi din dorinţa de a răspunde tuturor nevoilor familiilor, primul magazin Bebe Tei a fost inaugurat pe Bulevardul Lacul Tei din Bucureşti în noiembrie 2011,

”Rămânem fideli valorilor care ne-au consacrat: preţuri corecte, dragoste pentru oameni, pasiune pentru profesia de farmacist şi empatie pentru tot ce înseamnă familia şi nevoile ei. Anul acesta am luat decizia de a face primul rebranding, la nivel de grup. Acesta este menit să aducă brandurile noastre, Farmacia Tei şi Bebe Tei, în actualitatea vremurilor, fără a avea un impact asupra politicii noastre de preţ sau asupra structurii organizaţionale” spune Roxana Maftei, fondatoarea Farmacia Tei.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO