Retail&Agrobusiness

Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Inflaţia va continua şi va afecta preţurile la produse alimentare

Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Inflaţia va continua şi va afecta preţurile la produse alimentare

Autor: Mara Rolea, Cristina Roşca

25.10.2021, 07:00 139

Adrian Ariciu, CEO al grupului de comerţ Metro Cash&Carry România, spune că în 2021 consumul a rămas pe trend ascendent, iar conform estimărilor sale nu va exista o schimbare de direcţie în următoarele luni. Totuşi, actuala presiune pe costuri ar putea duce la o creştere a preţurilor produselor alimentare.

„Până la urmă, oamenii vor consuma tot 2.000-2.500 de calorii pe zi, de aceea rămân optimist că vor trebui să cumpere produsele de undeva, sperăm la un preţ cât mai bun. În ultimele luni se remarcă o creştere a inflaţiei, fenomen ce va continua şi va afecta preţurile la produse alimentare. Totuşi, şi consumul va continua să crească“, explică executivul român.

Metro Cash&Carry România este o reţea de 30 de magazine angro care se adresează clienţilor revânzători - mici comercianţi sau jucători HoReCa. Totodată, nemţii dezvoltă prin parteneri şi reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi, operate în sistem de franciză. „Astfel, avem date legate de evoluţia consumului atât din proximitate (LaDoiPaşi - n.red.), cât şi din alte canale, studiem ce primim de la companiile de cercetare şi consultanţă“.

Comerciantul german Metro Cash&Carry România a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de Covid-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO