Retail&Agrobusiness

Afacerile grupului Floria au crescut cu 40% în primele nouă luni ale anului, la peste 17 mil. lei. Segmentul B2B a generat 40% din venituri

Afacerile grupului Floria au crescut cu 40% în primele...

Autor: Cristina Bellu

30.10.2018, 12:34 618

Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat în primele nouă luni ale anului afaceri de 17,5 mil. lei, cu 40% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, creşterea fiind generată atât de dezvoltarea vanzarilor B2B, segment care a adus 40% din afacerile consolidate în perioada raportată cât şi datorită creşterilor din retail (B2C) prin Floria.ro şi reţeaua de florării.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO