Retail&Agrobusiness

Angajaţii companiei româneşti DAAS monitorizează din Bucureşti peste 1.000 de supermarketuri şi hipermarketuri din Europa şi America Latină. Ce înseamnă asta?

Angajaţii companiei româneşti DAAS monitorizează din...

Autor: Cristina Roşca

10.04.2024, 14:18 837

Angajaţii firmei româneşti DAAS Epta România, care este deţinută de grupul italian EPTA, monitorizează din ţară peste 1.000 de supermarketuri şi hipermarketuri din Europa şi America Latină.

DAAS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru hoteluri, restaurante şi magazine alimentare, dar compania oferă şi servicii de service şi mentenanţă, lucru pe care îl face pentru proiecte din mai multe ţări, printre care România, Spania, Italia, Chile şi Peru. Obiectivul pentru acest an este dublarea numărului de magazine telemonitorizate la 2.000.

Astfel, angajaţii se asigură - prin telemonitorizare - că frigiderele, aparatele de aer condiţionat, dar şi toate celelalte sisteme funcţionează conform parametrilor normali. Mai exact, magazinele nu au probleme de funcţionare.
Totodată, tot echipa de la Bucureşti a companiei coordonează şi toate echipele de concept şi design pentru proiectele comerciale ale grupului EPTA din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa). DAAS asigură proiecte specializate de design pentru clienţii EPTA din domeniul retail. E vorba atât de supermarketuri şi hipermarketuri, cât şi de benzinării ori magazine specializate, cum ar fi cele de brânzeturi, spre exemplu.

De asemenea, echipa companiei autohtone asigură de la Bucureşti suport back office pentru echipele de vânzări din Ungaria, Austria, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Muntenegru, Belgia, Luxemburg, Ţările de Jos şi Spania şi suport IT pentru EPTA Spania.
Compania continuă să dezvolte şi activitatea locală, unde piaţa creşte.

„Piaţa de retail îşi continuă expansiunea, se construiesc magazine tip hipermarket şi supermarket în multe zone unde acum nu există. Pe de altă parte, multe reţele au început operaţiuni ample de remodelare a magazinelor vechi. În paralel, se caută permanent noi tehnologii şi echipamente care să reducă impactul asupra mediului şi care să asigure o mai mare viteză de execuţie. Obiectivul nostru este să continuam să ne adaptăm la schimbările constante de pe piaţă şi să oferim soluţii de calitate clienţilor noştri” a adăugat Daniel Mocanu, CEO al DAAS Epta România.

El a fondat compania în 1993 şi a vândut-o în etape către grupul EPTA din Italia, care are prezenţă în mai multe ţări europene. Firma a ajuns în 2023 la afaceri de 50 mi. euro.

DAAS Epta România a preluat distribuţia echipamentelor de frig comercial şi în Moldova. “Planurile companiei pentru acest an se bazează pe politica de expansiune a marilor jucători din piaţa de retail precum şi pe dezvoltarea organică a companiei şi includ o creştere de 5% a profitabilităţii, adăugarea în portofoliu a unor noi clienţi din Belgia, Philippine şi România şi aducerea a încă aproximativ 800 de magazine în telemonitorizare”, spun reprezentanţii companiei.

Activă în industria frigului comercial şi industrial, compania autohtonă a finalizat peste 1.000 de proiecte pentru clienţi precum Mega Image, Billa, Penny, Selgros, Auchan, Cora, Carrefour, Radisson, Marriott, Novotel, Metro, Rompetrol sau Lidl.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO