Retail&Agrobusiness

Brandul 5 to go intră în Carrefour. Vom continua să susţinem spiritul antreprenorial românesc

Radu Savopol, cofondator 5 to go

Radu Savopol, cofondator 5 to go

Autor: Cristina Bellu

15.02.2023, 09:38 437

♦ Planurile 5 to go pentru acest an includ şi dezvoltarea reţelei de cafenele.

Lanţul de cafenele 5 to go, cel mai extins jucător de pe piaţa locală a cafenelelor, a semnat un parteneriat strategic cu Carrefour, prin care produsele din gama 5 to go dedicate segmentului de retail vor fi prezente pe rafturile hipermarketurilor operate de retailerul francez, prin deschiderea a unsprezece locaţii sub denumirea oficială de Coffee Corner 5 to go şi a cafenelelor din zona de snacking a magazinelor Carrefour.

Trei dintre aceste locaţii au fost deschise la finalul anului trecut, iar alte cinci se află în curs de inaugurare, în patru oraşe din ţară. „Acest parteneriat cu Carrefour este un pas important în demersul nostru de creştere a accesibilităţii produselor 5 to go la nivel naţional şi, totodată, o modalitate de a îmbunătăţi experienţa clienţilor la cumpărături, care poate fi asociată cu oportunitatea de a savura produsele favorite pe bază de cafea. Acesta este abia începutul colaborării cu Carrefour, alături de care ne dorim să dezvoltăm planuri de business pe mai multe paliere“, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Printre produsele 5 to go listate la raft în cadrul magazinelor Carrefour se numără şi sortimentele ready to drink pe bază de cafea, capsulele compatibile Nespresso, cafeaua IBRIK, gama de siropuri de 250 ml cu diverse arome şi 5 to go VIWA Vitamin Water, fiind vizată, astfel, extinderea disponibilităţii produselor pentru acasă către un număr cât mai mare de consumatori.

„În prezent, gama noastră de produse, preponderent românească, este dezvoltată alături de branduri româneşti de succes, cu care împărtăşim acelaşi set de valori, bazat pe sustenabilitate. Prin intermediul noului parteneriat dezvoltat alături de 5 to go, reuşim să le oferim clienţilor o nouă experienţă de tipul one-stop-shop, aceştia putând savura cafeaua preferată chiar în timpul cumpărăturilor din magazinele Carrefour. Vom continua să spunem da iniţiativelor îndrăzneţe şi să susţinem spiritul antreprenorial românesc – un adevărat motor al inovaţiei“, adaugă Vincent Arnault, Merchandise & Supply Chain Director, Carrefour România.

Iniţiativa lansată alături de retailerul francez răspunde cerinţelor pieţei, acestea fiind evidenţiate de studiul recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, în luna ianuarie a acestui an, potrivit căruia 83% dintre respondenţi îşi doresc să găsească produse 5 to go şi în afara cafenelelor.

Planurile 5 to go pentru acest an includ dezvoltarea reţelei de cafenele prin deschiderea a 150 de unităţi noi, dar şi diversificarea portofoliului de produse pentru zona de retail.

Businessul 5 to go, lansat în urmă cu opt ani, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 30 milioane euro la nivel de grup, de două ori mai mare faţă de anul 2021 şi peste aşteptările setate la început de an.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO