Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon, a deschis un magazin pe principala arteră de shopping din Viena, tranzitată de 17 milioane de vizitatori anual

Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon, a deschis un magazin pe principala arteră de shopping din Viena, tranzitată de 17 milioane de vizitatori anual

Autor: Cristina Roşca

22.02.2021, 07:30 1814

Compania are în plan să se extindă cu magazine proprii în România şi în regiune.

Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon şi deţinut astăzi de familia austriacă Meinl prin intermediul vehiculului de investiţii Kex Confectionery, a ajuns în inima Vienei. „Heidi merge la nivel internaţional! Primul magazin Heidi este amplasat pe Mariahilfer Strasse, cea mai lungă arteră de cumpărături din Europa, care primeşte peste 17 milioane de vizitatori anual“, spune Peter Mueller, CEO al Heidi Chocolat. În total, produsele companiei sunt prezente pe 50 de pieţe, dar nu cu magazine proprii. Producătorul este, conform celor mai recente date ale ZF, cel mai mare exportator de ciocolată de pe plan local, dar şi unul dintre cei mai mari jucători după cota de piaţă din România. „Pe termen mediu avem ambiţia să deschidem magazine noi în România, Austria şi în alte oraşe din ţările din Europa Centrală şi de Est. Avem deja (pe lângă noul magazin din Viena - n. red.) primul nostru Heidi ChocoWorld în Pantelimon, o unitate lângă fabrică. Am deschis şi un shop in shop în Băneasa. Validăm diverse idei şi concepte (...).“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO