Retail&Agrobusiness

Cătălin Pozdarie, director general Hervis România: Magazinul viitorului va trebui să îmbine online-ul cu offline-ul şi să ofere clientului o experienţă completă

Cătălin Pozdarie, director general Hervis România: Magazinul viitorului va trebui să îmbine online-ul cu offline-ul şi să ofere clientului o experienţă completă

Autor: Alex Ciutacu

10.05.2018, 16:55 394
Magazinul viitorului se adaptează nevoilor clienţilor, e flexibil, clientul se simte bine, are o experienţă plăcut şi rămâne cu ceva în urma lui. Nu va exista doar comerţ online şi cred că sunt multe exemple pe piaţa internaţională în care comercianţii online aleg să se dezvolte în brick and mortar, a explicat Cătălin Pozdarie, director general Hervis România, în cadrul evenimentului ZF RETAIL 2018. „Magazinul viitorului va trebui să îmbine online-ul cu offline-ul şi să ofere clientului o experienţă completă. E o îmbinare a canalelor. Mie nu îmi place să vorbesc de unichannel”. „Noi vedem România ca pe o piaţă cu potenţial enorm şi cred că acest lucru îi face pe retaileri să vină. A existat un val în 2007 în care au venit mulţi retaileri precum Hervis sau C&A, iar acum e un nou val pe fondula acestui boom comercial care se arată prin cifre în România”.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO