Retail&Agrobusiness

De şase ani Coca-Cola nu a mai avut vânzări în creştere în primul semestru

De şase ani Coca-Cola nu a mai avut vânzări în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.08.2014, 11:12 350
Vânzările Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator local de băuturi răcoritoare, au scăzut în primul semestru al acestui an în volum cu până la 10% (high single digit), con­ti­nuând trendul de anul trecut, când gigantul a raportat un mi­nus de 9%, arată cel mai recent raport al companiei-mamă.
 
Scăderea din primele şase luni ale acestui an vine după ce începând cu anul 2009 îmbu­te­lia­torul nu a mai reuşit să-şi crească vânzările în volum în primul semestru.
 
Şirul scăderilor a început în 2009, primul an com­plet în care criza s-a resimţit în România, atunci Coca-Cola HBC înregistrând un minus de 5% în primele şase luni. În ultimii doi ani, vremea proastă şi presiunea promoţiilor com­petitorilor au adus scăderi de 8-9% se­mestrial pentru gigantul care are în portofoliu bran­duri precum Coca-Cola, Fanta, Sprite, Dorna şi Izvorul Alb , Cappy, Nestea sau Burn.
 
„Volumele în România au scăzut cu 10% în al doilea trimestru şi cu high single digit (până la 10% - n.red.) în primele şase luni ale anului. Acti­vi­tatea continuă să fie afectată negativ de mediul comercial dificil şi de presiunea promoţiilor com­pe­tito­rilor“, se arată în raport. Volumele Coca-Cola HBC au scăzut pe toate categoriile, excepţie fă­când cea a sucurilor cu fructe, care s-a dublat, fiind susţinută de lansarea Cappy Pulpy şi de ac­ti­vitatea de marketing susţinută pentru acest brand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO