Retail&Agrobusiness

Happy Group, care operează cel mai puternic lanţ de restaurante din Bulgaria, intră în piaţa locală cu o unitate în AFI Cotroceni. Deschiderea este programată în prima jumătate din 2024

Happy Group, care operează cel mai puternic lanţ de...

Autor: Cristina Bellu

04.11.2023, 12:01 4429

Grupul bulgar de restaurante Happy, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa de restaurante de la sud de Dunăre, va deschide în prima jumătate a anului viitor o unitate în mallul AFI Cotroceni, marcând astfel intrarea pe piaţa locală, potrivit companiei de consultanţă imobiliară CBRE.

„Prospectăm piaţa românească de ceva timp şi suntem încântaţi că împreună cu echipa CBRE reuşim să aducem brandul nostru pe piaţa locală. Suntem încrezători că această mutare strategică va deschide o nouă pagină de succes în istoria Happy, acum în România”, spune Ivan Popov, CEO al Happy Restaurants.

Intrarea Happy Group în România face parte din planul de dezvoltare globală a companiei, care vizează creşterea de la 40 la 70 de locaţii până în 2030 şi atingerea de noi pieţe, inclusiv Emiratele Arabe Unite (Dubai).

Pe piaţa locală, Happy Group intenţionează să mai deschidă cel puţin cinci restaurante în următorii cinci ani în Bucureşti.

“Înţelegerea pieţei de retail, experienţa cu brandurile noi şi suportul analitic pe care le-am furnizat au ajutat Happy Group să ia decizii strategice, să aleagă o locaţie excelentă într-unul dintre cele mai bune centre comerciale din România”, adaugă Cristina-Maura Toroş, Senior Consultant Retail Advisory & Transaction, CBRE.

Lanţul Happy de restaurante a ajuns la peste 40 de locaţii în Europa, 35 de restaurante în Bulgaria, 5 în Spania, în Londra, Marea Britanie, cu un obiectiv de 40 de milioane de clienţi în fiecare an.

Happy London a fost desemnat cel mai bun restaurant din Londra de către British Restaurant Awards 2022 şi 2023 şi premiat pentru cea mai bună echipă de ospitalitate pentru 2022 şi 2023.

AFI Cotroceni, deţinut de dezvoltatorul imobiliar AFI Europe, şi-a extins portofoliul de clienţi cu peste 25 de branduri în acest an. De asemenea, a obţinut certificarea LEED, nivel Gold, conform sistemului de rating LEED v4.1 OĂM (Operaţiuni şi Întreţinere pentru clădiri existente).

CBRE se aşteaptă la o evoluţie pozitivă pentru piaţa de retail în 2023, an care a marcat extinderea stocului total de spaţii moderne de retail la aproape 4,2 milioane mp în România la finalul T3 2023. Cifrele de vânzări şi de trafic înregistrate în prima jumătate a anului 2023 sunt mai mari decât cele din perioada similară a anului 2019, considerat cel mai bun an pentru retail în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO