Retail&Agrobusiness

Lanţul de cafenele Narcoffee Roasters a ajuns la afaceri de 3 mil. lei în primul an de la lansare. “În 2018 ţintim dublarea veniturilor şi continuarea extinderii reţelei”

Lanţul de cafenele Narcoffee Roasters a ajuns la afaceri de 3 mil. lei în primul an de la lansare. “În 2018 ţintim dublarea veniturilor şi continuarea extinderii reţelei”

Autor: Cristina Bellu

05.03.2018, 10:52 1155

Narcoffee Roasters, reţeaua de cafenele de specialitate fondată de către antreprenorii clujeni Marcelus Suciu şi Dan Isai, fondatorul Salad Box, a înregistrat afaceri de 3 milioane de lei în primul an de la lansare pe piaţă, prima unitate fiind inaugurată la începutul anului trecut, în Cluj-Napoca.

Rezultatele au fost generate de cele patru cafenele Narcoffee Roasters, două fiind situate în Cluj-Napoca, una în Capitală, iar cea de-a a patra locaţie reprezentând şi prima franciza fiind amplasată în centrul comercial Chodov, din Praga (Cehia).

„În 2017 investiţiile noastre au fost îndreptate preponderent către inaugurarea celor patru cafenele din reţea. Credem cu tărie că potenţialul de extindere a reţelei este foarte mare, ca atare, în acest an dorim să continuăm extinderea pe plan local, în special în Bucureşti, unde estimăm încă două puncte de lucru, dar şi pe plan internaţional, în Cehia, Franţa, Marea Britanie şi SUA”, explică Dan Isai, cofondator Narcoffee Roasters.

Dintre cele patru locaţii, cafeneaua amplasată în centrul oraşului Cluj-Napoca a fost cea mai populară şi traficată în perioada de referinţă, conform datelor furnizate de companie.

Creşterea consumului de cafea de speciaclitate în rândul românilor s-a reflectat şi în volumul de vânzări înregistrat de lanţul de cafenele clujean care, în primul an de la lansare, a vândut peste 150.000 de produse pe bază de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino şi latte, potrivit reprezentanţilor companiei.

„2017 ne-a demonstrat că ne aflăm pe un drum ascendent în dezvoltarea afacerii, având în vedere consumul tot mai mare de cafea de specialitate în rândul românilor şi nu numai. Pe baza acestor rezultate, dar şi a planurilor pe care le avem pentru anul în curs, ţintim creşterea cifrei de afaceri cu peste 100% în 2018”, completează Marcelus Suciu, cofondator Narcoffee Roasters.

Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de către antreprenorii Marcelus Suciu şi Dan Isai, cu o investiţie iniţială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea reţelei în Cluj şi Bucureşti.

În acest moment, reţeaua numără patru locaţii în cele două oraşe, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului şi în SUA.

 
AFACERI DE LA ZERO