Retail&Agrobusiness

Lidl România: Am cumpărat 92.000 de tone de fructe şi legume de la producători români, mai mult decât din afară. În vârf de sezon, 80% din cantitate e „made in Ro“

Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile locale ale Lidl: Focusul pe produse româneşti are şi o componentă de sustenabilitate. Noi ne adaptăm la cerinţele clientului, iar un exemplu în acest sens este creşterea cantităţilor de legume şi fructe locale în magazine, cantitatea fiind cu peste 20% mai mare ca în 2018.

Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile locale ale Lidl: Focusul pe produse româneşti are şi o componentă de sustenabilitate. Noi ne adaptăm la cerinţele clientului, iar un exemplu în acest sens este creşterea cantităţilor de legume şi fructe locale în magazine, cantitatea fiind cu peste 20% mai mare ca în 2018.

Autor: Cristina Roşca

28.11.2020, 01:00 46394

♦ Discounterul german are 9.223 de furnizori în total, dintre care peste 80% sunt români ♦ Numărul acestora din urmă a crescut cu 11% anul trecut faţă de 2018, pe când numărul străinilor a avut un ritm de aproape patru ori mai lent.

Pe rafturile magazinelor de discount Lidl de pe plan local există aproape 3.500 de articole româneşti, dintre care aproape jumătate (1.500) îşi fac loc în sortimentul permanent, spun oficialii retailerului.

Cifrele indică o creştere puternică - de circa 50% - în 2019 faţă de anul anterior (raportarea se face pornind de la perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020), însă tot oficialii germani explică faptul că s-a schimbat metodologia de calcul. Mai exact, acum se iau în calcul toate sortimentele diferite ale aceluiaşi produs.

„De exemplu, dacă produsul sirop de fructe are trei variante, cu arome diferite (zmeură, afine şi căpşune) el este numărat de trei ori, începând cu acest an (2019 – n.red.).“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO