Retail&Agrobusiness

Penny Market: Vrem să ajungem la 70% produse româneşti din totalul mărfii

 Penny Market: Vrem să ajungem la 70% produse...

Autor: Roana Rotaru

08.02.2018, 00:05 384

Retailerul german Rewe, care deţine în România lanţul de magazine de comerţ modern Penny Market, a investit în ultimii doi ani 170 de mil. euro în noi magazine, în remodelarea magazinelor vechi şi în dezvoltarea centrelor logistice, potrivit reprezentanţilor companiei. Obiectivul companiei pentru anul acesta, dincolo de continuarea extinderii, este atingerea unei ponderi de 70% a produselor româneşti în totalul mărfurilor comercializate. Acum, pronderea este de 60%.

„De anul trecut, de când am lansat conceptul «de România», putem spune că mai mult de 60% din produsele noastre provin din România. Vrem ca anul acesta, în 2018, să ajungem la 70% produse româneşti din total marfă. Avem 100% carne proaspătă din România sub marcă privată magazin şi 100% bere românească marcă privată magazin“, a spus Dennis Biernatzki, manager general Rewe România pe achiziţii, asigurarea calităţii şi marketing.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO