Retail&Agrobusiness

Producătorul Biocarpet şi Peak vede o creştere de 10% a businessului, susţinută şi de reducerea TVA la alimente

Producătorul Biocarpet şi Peak vede o creştere de 10%...

Autor: Cristina Rosca

16.09.2015, 00:05 197
Businessul Interstar Chim, companie care reali­zează şi distribuie pe piaţa locală produse de curăţenie sub branduri precum Biocarpet sau Rivex, ar putea reveni pe creştere în acest an după o scădere uşoară în 2014. Avansul cifrei de afaceri, estimat la 10% în 2015, se da­to­rează unui apetit mai mare de consum pen­tru astfel de produse, apetit susţinut şi de redu­ce­rea TVA la alimente la 1 iunie de la 24% la 9%.
 
„Noi vindem produse de curăţenie (sub branduri precum Rivex, Peak, Igienol, Bio­car­pet), detergent (Evrica), insecticide (Aroxol), înălbitori (Snow). La prima vedere re­ducerea TVA la alimente nu părea să ne in­fluenţeze. Totuşi, scăzând TVA-ul la ali­mente, diferenţa de bani care a rămas în buzunarul cum­părătorilor s-a îndreptat către alte pro­duse. Astfel, au beneficiat şi produsele noastre de un consum mai mare. Cred că în a doua ju­mă­tate a anului se va vedea şi mai puternic creş­terea consumului având în vedere scă­de­rea TVA la alimente”, spune Kostas Fi­dana­kis (50 de ani), directorul comercial al InterstarChim. Grecul lucrează pentru com­panie încă din 1995, primul an de activitate a pro­ducătorului şi distribuitorului pe piaţa locală. După primele şapte luni consumul are un avans de 5,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2014.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO