Goodmills România, fosta companie Titan şi unul dintre cei mai mari jucători din industria de panificaţie, a raportat o cifră de afaceri de 314 mil. lei ( 70 mil. euro), în creştere uşoară (1%) faţă de anul precedent, conform datelor de la Recom.
În ultimii ani, businessul companiei a oscilat de la 260 mil. lei în 2010 până la 338 mil. lei în 2011- cel mai înalt al cifrei de afaceri în ultimii cinci ani.
În plus, compania a revenit pe profit după ce în anul anterior a raportat o pierdere netă de 13 mil. lei (3 mil. euro). Astfel, anul trecut producătorul a avut un profit net de 6,4 mil. lei (1,4 mil. euro).
Anul trecut, acţionarii companiei au luat decizia de a diviza compania Goodmills România în două societăţi, una purtând acelaşi nume şi cealaltă -Frozen Bakery Products SA, urmând să preia activităţile de producţie de patiserie congelată, conform datelor din Monitorul Oficial. Oficialii companiei explicau în document faptul că divizarea va crea premisele dezvoltării, îmbunătăţirii şi optimizării activităţilor celor două segmente de business întrucât fiecare divizie îşi va stabili propria strategie de dezvoltare.