Retail&Agrobusiness

Roland Ruffing, CEO al Metro Cash & Carry România: Există o creştere a consumului de produse româneşti, dar vedem şi o creştere a numărului de afaceri mici, artizanale

Roland Ruffing, CEO al Metro Cash & Carry România: Există o creştere a consumului de produse româneşti, dar vedem şi o creştere a numărului de afaceri mici, artizanale

Roland Ruffing, CEO al Metro Cash & Carry România: Made in Romania rămâne un factor de decizie important atunci când fac cumpărături, mai ales în cazul produselor fresh. Pandemia COVID-19 i-a determinat pe clienţi să fie şi mai atenţi la tipul produselor pe care le cumpără, de unde vin ele, cum au fost transportate, iar „local“ a devenit un atribut cu şi mai multă greutate.

Autor: Cristina Roşca

24.07.2020, 20:30 130

♦ Grupul german este activ pe formatul cash&carry, deci se adresează revânzătorilor şi jucătorilor HoReCa ♦ Compania are 30 de magazine în România dintre care 24 pe formatul clasic, mai mare, şi şase Punct, de 2.000-3.000 mp în medie ♦ Nemţii sunt unul dintre cei mai mari jucători din comerţul alimentar, cu afaceri de 5,8 mld. lei anul trecut, plus 10%.

Pandemia de Covid-19 a lovit toate sectoarele din lume într-o mai mică sau mai mare măsură, iar comerţul alimentar, deşi a funcţionat continuu în aceste luni, a trebuit să se adapteze şi să funcţioneze sub presiune şi la foc continuu. Schimbările pe care acest eveniment le va aduce în industrie sunt însă mult mai multe şi vor fi vizibile pe termen lung, specialiştii vorbind de o inversare a globalizării şi de orientare mai mare a consumatorilor şi a retailerilor totodată către producători şi bunuri locale.

Aceste schimbări sunt deja vizibile, însă ele vin la pachet cu o serie de provocări.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO