Retail&Agrobusiness

Un român cheltuie anual 170 euro pe produse electro-IT, de două ori mai puţin decât un ceh

Un român cheltuie anual 170 euro pe produse electro-IT,...

Autor: Cristina Roşca

20.02.2019, 00:00 51

♦ Piaţa de electro-IT din România a avut anul trecut una dintre cele mai puternice creşteri din Europa, de 13,4%, fiind depăşită doar de Ungaria ♦ Ţările din Europa Centrală şi de Est postează avansuri puternice, chiar de două cifre, pe când pieţele dezvoltate din Occident au avansuri de câteva procente sau chiar sub 1%.

Piaţa de electro-IT din România a ajuns la 3,4 mld. euro anul trecut, cel mai înalt nivel din istorie din datele ZF, după o creştere de 13,4% faţă de 2017. Acesta a fost al şaselea an consecutiv de creştere pentru o piaţă lovită puternic de criza financiară. Mai exact, vânzările de televizoare, telefoane şi aparate foto sunt de aproape trei ori mai mari decât în 2010 (în plină criză financiară) şi cu o treime peste nivelul din 2008, ultimul an de  boom economic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO