Retail&Agrobusiness

Vinurile şi carnea proaspătă de pe rafturile Metro Cash&Carry sunt „made in România“

Vinurile şi carnea proaspătă de pe rafturile Metro...

Autor: Cristina Rosca

20.03.2015, 07:09 805
Metro Cash&Carry, un business de 31 de magazine şi afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă şi vinuri. În sezon, şi la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa 80%.
 
„Compania Metro Cash&Carry Ro­mâ­nia a fost dintotdeauna deschisă şi a încurajat, respectiv a demarat acţiuni, spre a avea pe rafturile sale produse româneşti. Astfel, în sezon, ponderea produselor de tip legume-fructe achiziţionate de la producătorii locali este de aproximativ 80%. O pondere semninficativă şi apropiată de cea menţionată – de circa 80% - se remarcă şi în sortimentul de carne de pui şi carne proaspătă. Mai mult decât atât, refe­rindu-ne la sortimentul de vinuri, ponderea artico­lelor produse în România este de peste 90%“, spun re­prezentanţii Metro Cash & Carry România.
 
WikiZF: Profilul companiei Metro Cash&Carry România S.R.L.
 
Potrivit ultimelor date ale  ZF, lanţul german Metro Cash&Carry cola­bo­rează cu 100 de pro­du­că­tori de legume şi fructe din Ro­mânia. Compania a lansat în primăvara lui 2012 programul „De-ale noastre“ prin intermediul căruia germanii urma să intre în contact cu producători din România de la care să cumpere legume şi fructe pe care să le vândă în magazinele locale. Astăzi, cei 100 de producători locali vând către Metro Cash&Carry 45 de sortimente de legume şi fructe care sunt apoi prezente în magazinele grupului din toată ţara sub brandul „De-ale noastre“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO