Companii

Şase producători de salam de Sibiu şi-au unit forţele pentru a duce brandul românesc la export

Şase producători de salam de Sibiu şi-au unit forţele...

Autor: Răzvan Botea

02.11.2018, 00:06 836

♦ Doar 2% din producţia de salam de Sibiu merg la export în prezent ♦ Asociaţia estimează în doi ani o creştere a producţiei anuale de salam de Sibiu în România de 15-20%.

Companiiile Aldis, Cris-Tim, Agricola, Reinert, Angst şi Scandia, care fac parte din Asociaţia Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), au obţinut certificarea IGP (Indicaţie Geografică Protejată) a produsului de salam de Sibiu, mişcare prin care produsul va intra mai uşor pe pieţele externe şi va creşte producţia din România cu 15-20% în următorii doi ani.

„Pentru consumator, certificarea diferenţiază produsul original de cel fals. Aceasta ne-a ajutat pentru promovarea externă. La târgurile internaţionale la care am participat, văzând acest indicativ, oamenii l-au încercat fără rezerve, e o chestiune de încredere. Programul acesta de promovare este foarte frumos pentru că poţi face promovarea în ţara din care vine produsul, este un activ valoros al ţării”, a spus pentru ZF Carmen Gavrilescu, preşedintele APSS, în cadrul evenimentului organizat de asociaţie, care a avut loc în cadrul târgului INDAGRA, cel mai mare eveniment agricol din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO