Companiiile Aldis, Cris-Tim, Agricola, Reinert, Angst şi Scandia, care fac parte din Asociaţia Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), au obţinut certificarea IGP (Indicaţie Geografică Protejată) a produsului de salam de Sibiu, mişcare prin care produsul va intra mai uşor pe pieţele externe şi va creşte producţia din România cu 15-20% în următorii doi ani.
„Pentru consumator, certificarea diferenţiază produsul original de cel fals. Aceasta ne-a ajutat pentru promovarea externă. La târgurile internaţionale la care am participat, văzând acest indicativ, oamenii l-au încercat fără rezerve, e o chestiune de încredere. Programul acesta de promovare este foarte frumos pentru că poţi face promovarea în ţara din care vine produsul, este un activ valoros al ţării”, a spus pentru ZF Carmen Gavrilescu, preşedintele APSS, în cadrul evenimentului organizat de asociaţie, care a avut loc în cadrul târgului INDAGRA, cel mai mare eveniment agricol din România.