Companii

Şeful Penny Market: Ne vom extinde cu 20-25 de magazine pe an, până la 400 de unităţi

Daniel Gross, managing director al Rewe România

Daniel Gross, managing director al Rewe România

Autor: Cristina Roşca

06.01.2016, 00:07 3399

Retailerul Rewe România, prezent pe piaţa locală cu două branduri de magazine de tip discount, respectiv Penny Market şi XXL Mega Discount, are în plan să deschidă în fiecare din următorii ani 20-25 de unităţi, până când ţara va fi acoperită de un total de 400 de magazine.

Rewe România are peste 180 de uni­tăţi sub două branduri - Penny Market şi XXL Mega Discount, după ce au fost inaugurate 11 unităţi anul trecut.

„În 2016 vom deschide 20-25 de magazine. Ritmul se menţine şi în 2017 şi în anii următori. În România este loc de circa 400 de magazine, ţinând cont de nivelul de venit actual, dar şi de densitatea com­petiţiei“, spune Daniel Gross, managing director al Rewe România.

Cu un ritm de 20-25 de magazine pe an, Rewe ar putea ajunge la 400 de unităţi în 9-11 ani.

Investiţia într-un magazin al com­paniei se ridică, potrivit datelor co­municate anterior de oficialii Rewe România, la 2 mil. euro, astfel că în cele 180 de magazine deschise până acum au fost investite circa 360 mil. euro. Anual, bugetul de investiţii pentru deschi­de­rile planificate în perioada următoare se ridică la 40-50 mil. euro.

Retailerul are afaceri de peste jumătate de miliard de euro pe piaţa locală, cifră ce plasează România în cercul select al pieţelor strategice pentru germanii de la Rewe.

„Este exclus să vindem businessul de pe piaţa locală. România este o piaţă strategică pentru Penny Market“, adaugă Daniel Gross, managing director al Rewe România.r al Rewe România

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO