Companii
Studiu EY: Peste 90% din angajaţii români cred că nu sunt recompensaţi în funcţie de câştigurile companiei
Doar 7% din angajaţii români consideră că sunt recompensaţi pentru succesul companiei, în vreme ce 63% sunt de părere că directorul general, ceilalţi executivi şi acţionarii sunt cei care câştigă cea mai mare parte a valorii adăugate creată de organziaţie, arată un studiu realizat de compania de audit şi consultanţă EY împreună cu platforma de recrutare Hipo. Restul de 30% din angajaţi consideră că atât şefii lor, cât şi echipa sunt recompensaţi mai puţin decât ar trebui în raport cu beneficiile obţinute de companie pe seama muncii lor.
„Am observat la angajaţii mai tineri că nu vor să facă mai mult decât trebuie pentru companie, au percepţia că oricum firma va merge. Ei simt că trebuie plătiţi pentru fiecare lucru pe care îl fac în plus pentru o companie şi ar prefera să îşi petreacă timpul cu activităţi specifice zonei de ONG-uri“, a spus Dragoş Gheban, managing partner în cadrul firmei cu activităţi în domeniul resurselor umane Catalyst Solutions, care administrează platforma de recrutare hipo. El a fost prezent în cadrul conferinţei în care a fost lansat studiul EY despre încrederea salariaţilor în organizaţie, şef şi echipă.
În opinia reprezentantului Catalyst Solutions, salariile din România sunt într-o continuă dinamică, astfel că în unele cazuri aceeaşi poziţie este recompensată diferit de la o companie la alta.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion