Companii

Tarom încearcă să faci paşi către „era“ digitală şi lansează serviciul Airfi

Autor: Roana Rotaru

01.07.2016, 00:00 144

Compania de stat Tarom, al doilea jucător de pe piaţa aeriană locală după numărul de pasageri transportaţi, va lansa la jumătatea lunii august un nou serviciu denumit  Airfi care va permite călătorilor acces la o bază de date care conţine ştiri, jocuri, reviste, filme, informaţii despre călătorie, o platformă pentru cumpătături şi o platformă de chat prin care pasagerii aeronavei pot comunica. Conectarea se realizează de pe propriul device prin conectarea la reţeaua Airfi. „Majoritatea pasagerilor doresc să fie conectaţi la informaţie indiferent de timp şi loc. Cel mai dorit serviciu este accesul la internet, iar Tarom facem un pas în această direcţie oferind serviciul Airfi. Având dimensiunea unei cutii de pantofi care cântăreşte 1,2 kg, Airfi este un dispozitiv care montat la bordul aeronavei, permite pasagerilor noştri să se conecteze de pe propriile device-uri pentru a avea acces la platformă“, a declarat Gabriel Stoe, directorul general al Tarom. Airfi nu permite accesul la e-mail sau pe reţele de socializare, decât atunci când aeronava aterizează, iar informaţiile disponibile în baza de date  Airfi se actualizează. În prima fază, Tarom urmează să instaleze acest serviciu nou pe aeronavele care parcurg distanţe lungi, iar treptat va dota întreaga flotă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO