Companii

Tatian Diaconu, CEO al Nhood: Ridicarea restricţiilor a dus la o creştere a traficului în malluri, dar oamenii sunt precauţi în achiziţii din cauza contextului economic şi geopolitic

Tatian Diaconu, CEO al Nhood: Simţim o efervescenţă în ceea ce priveşte dorinţa brandurilor străine de a se extinde şi în ţara noastră, din discuţiile pe care le avem cu potenţialii noştri parteneri.

Tatian Diaconu, CEO al Nhood: Simţim o efervescenţă în ceea ce priveşte dorinţa brandurilor străine de a se extinde şi în ţara noastră, din discuţiile pe care le avem cu potenţialii noştri parteneri.

Autor: Cristina Roşca

11.04.2022, 09:40 172

♦ Nhood, o companie ce oferă servicii de consultanţă imobiliară, a fost mandatată de dezvoltatorul imobiliar Ceetrus să îi administreze portofoliul de proiecte comerciale ♦ E vorba de 22 de centre comerciale Auchan în 14 oraşe, precum şi de proiectul Coresi Shopping Resort şi de strip mallul Street Coresi.

Ridicarea restricţiilor de către autorităţi a dus şi va duce la o creştere a traficului în centrele comerciale însă, având în vedere situaţia de la graniţă şi implicaţiile economice generate, Tatian Diaconu, CEO-ul Nhood România, se aşteaptă la o perioadă de prudenţă din partea clienţilor, respectiv să fie mai chibzuiţi în ceea ce priveşte cheltuielile destinate shoppingului.

Totuşi, el afirmă că Romania rămâne o piaţă de interes pentru brandurile străine. „Simţim o eferves­cen­ţă în ceea ce priveşte dorinţa brandurilor străine de a se extinde şi în ţara noastră, din discuţiile pe care le avem cu potenţialii noştri parteneri. Considerăm că mai este loc pen­tru branduri de fashion, încălţăminte, home & deco, atât pe segmentul de preţuri accesibile, cât şi pe segmen­tul high-end. Un exemplu în acest sens este intrarea pe piaţă a Anson’s, brand din familia Peek & Cloppenburg.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO