♦ Nhood, o companie ce oferă servicii de consultanţă imobiliară, a fost mandatată de dezvoltatorul imobiliar Ceetrus să îi administreze portofoliul de proiecte comerciale ♦ E vorba de 22 de centre comerciale Auchan în 14 oraşe, precum şi de proiectul Coresi Shopping Resort şi de strip mallul Street Coresi.
Ridicarea restricţiilor de către autorităţi a dus şi va duce la o creştere a traficului în centrele comerciale însă, având în vedere situaţia de la graniţă şi implicaţiile economice generate, Tatian Diaconu, CEO-ul Nhood România, se aşteaptă la o perioadă de prudenţă din partea clienţilor, respectiv să fie mai chibzuiţi în ceea ce priveşte cheltuielile destinate shoppingului.
Totuşi, el afirmă că Romania rămâne o piaţă de interes pentru brandurile străine. „Simţim o efervescenţă în ceea ce priveşte dorinţa brandurilor străine de a se extinde şi în ţara noastră, din discuţiile pe care le avem cu potenţialii noştri parteneri. Considerăm că mai este loc pentru branduri de fashion, încălţăminte, home & deco, atât pe segmentul de preţuri accesibile, cât şi pe segmentul high-end. Un exemplu în acest sens este intrarea pe piaţă a Anson’s, brand din familia Peek & Cloppenburg.“