International Lazăr, companie specializată în transport de mărfuri, controlată de antreprenorul Ion Lazăr, un business 203,9 mil. lei anul trecut, a finalizat prima jumătate din acest an cu afaceri în scădere cu 10-12% pe fondul cererii mai mici pentru transport de mărfuri, potrivit oficialilor companiei.
„Suntem sub rezultatele bugetate, estimaserăm iniţial creştere, dar avem scădere cu 10-12%. Este un an greu, vedem în volumul de mărfuri că puterea de cumpărare este în scădere, atât pe sucuri, bere, cât şi pe materiale de construcţii sau componente auto“, a declarat pentru ZF Cătălin Lazăr, directorul comercial al International Lazăr Company şi fiul antreprenorului Ion Lazăr, care a pus bazele afacerii. Compania are peste 250 de camioane şi avea 374 de angajaţi anul trecut.
Transportatorul are contracte cu Ursus, Heineken, Carrefour, Profi şi alţi retaileri, dar şi cu Renault, pentru care asigură transportul în Maroc, potrivit ultimelor date.