Activitatea hotelieră este susţinută în această perioadă de turismul de business, cât şi de organizarea evenimentelor din cadrul hotelurilor. Odată cu finalizarea sezonului de vară, când majoritari au fost turiştii de leisure, toamna a adus o efervescenţă pe zona turismului de business şi evenimente.
„Un segment reprezentativ în care am observat creştere pe parcursul toamnei este cel al grupurilor şi delegaţiilor, urmat de clienţii de business care revin recurent, dar şi o creştere a numărului de întâlniri de afaceri şi evenimente. Această schimbare necesită o adaptare personalizată a serviciilor pentru a se potrivi aşteptărilor unice ale oaspeţilor, în această perioadă axată pe zona corporate“, spune Ausra Lucinskaite, director general al Marmorosch Bucharest, Autograph Collection Hotel. De la începutul anului şi până în prezent, hotelul a avut un grad mediu de ocupare de circa 80%, fiind gazda atât a oaspeţilor de leisure, cât şi a celor veniţi în scopuri de business.