Companii

Ulmean, Takko: Preţul de producţie al unei haine este de până la zece ori mai mic decât cel de la raft

„Nu doar pentru haine, ci pentru toate domeniile de retail există potenţial. Dacă se fac corect calculele la început de drum, nu cred că există niciun fel de probleme pentru o companie să aibă succes în România. Noi am fost peste estimările iniţiale“

Cosmin Ulmean, directorul general al Takko pentru România şi Serbia, la ZF Live

Autor: Cristina Roşca

15.01.2013, 20:44 1239

Cosmin Ulmean, directorul general al retailerului de fashion Takko pentru România şi Serbia, spune că preţul de producţie al unei haine poate fi de până la zece ori mai mic decât preţul de la raft. Astfel, chiar dacă aplică reduceri de 60-70%, de cele mai multe ori companiile de fashion rămân pe profit.

"Raportat la nivel de articol, este posibil ca preţul de producţie al unui produs să fie de până la zece ori mai mic decât cel de vânzare. Limita pen­tru a rămâne pe profit este o reducere de 60-70%. Doar unele articole pot intra în această situaţie sub cost, ceea ce înseam­nă automat intrare în limita de soldare", explică Ulmean prezent ieri la ZF Live.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO