Companii
Un business românesc cu apă cu vitamine ajunge în vestul Europei: „Începem să batem la uşa retailerilor internaţionali“
Vitamin Aqua, un brand de apă cu vitamine şi minerale lansat de trei tineri din Neamţ, a ajuns în ţări precum Finlanda sau Italia, obiectivul fiind de a fi totuşi şi pe rafturile marilor lanţuri de retail locale.
„Am început nişte relaţii de export cu Finlanda, Italia, Slovacia şi cu ţările din Europa de Vest care apreciază astfel de produse. Ne bucură că şi consumatorul român a început să aprecieze produsele premium“, a precizat Eduard Alexianu, sales manager Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Merlin’s Beverages este o afacere cu fonduri europene, care a început să prindă contur în 2011. După o investiţie de 300.000 de euro, linia de producţia a fost lansată la sfârşitul anului 2015.
În prezent, gama Vitamin Aqua cuprinde cinci sortimente de apă cu vitamine şi minerale. Pe lângă aceste produse, luna trecută au fost lansate două tipuri de limonadă şi trei sortimente de infuzii de ceai.
„Infuziile de ceai sunt un concept nou pentru piaţa din România şi suntem printre puţinii din Europa care produc aşa ceva. Infuziile de ceai se diferenţiază de restul produselor de tip ice tea. Noi folosim infuzie, nu arome“, a adăugat sales managerul Merlin’s Beverages.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion