Companii
Un producător de pijamale din Târgu-Neamţ a ajuns la afaceri de 14 mil. lei cu 140 de angajaţi
Florin Cucu, director general în cadrul Sofiaman: Pentru anul viitor avem în vedere extinderea reţelei cu încă un magazin în Cluj şi Bucureşti sau în oraşe unde nu suntem prezenţi, precum Constanţa, Ploieşti şi Braşov.
„Emigrarea continuă din ultimii 15-20 de ani îşi pune amprenta în mod decisiv şi negativ asupra pieţei forţei de muncă.“
Compania Sofiaman din Târgu-Neamţ, judeţul Neamţ, o afacere pusă pe picioare acum două decenii de antreprenorii Mihai şi Teodora Mihăiliasa, a avut anul trecut afaceri de 14 mil. lei (3,2 mil. de euro), în creştere cu 16% faţă de 2015 şi un profit net de un milion de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
În prezent, Sofiaman produce în special vestimentaţie de interior, îmbrăcăminte de noapte, lenjerie intimă, articole pentru bebeluşi şi pentru copii, alături de tricouri casual pentru bărbaţi şi bluze de damă.
„Anul trecut am înregistrat creşteri pe toate canalele de vânzări. Am reuşit să creştem numărul de unităţi produse şi vândute atât în reţeaua de magazine proprii, cât şi prin magazinele partenerilor noştri naţionali şi externi“, a spus Florin Cucu, director general în cadrul Sofiaman, brand administrat de firma Sofiaman Impex. Investiţiile companiei s-au concentrat anul acesta spre consolidarea, modernizarea şi dezvoltarea ramurilor de activitate. Firma a mărit capacitatea de producţie.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion