Companii

UPDATE: Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane de euro

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane de euro

Autor: Oncu Marius Gheorghe

14.04.2011, 20:45 52

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primultrimestru, de la 269 milioane euro în ianuarie-martie 2010 la 267milioane de euro, în pofida unui impact pozitiv de peste şasepuncte procentuale al extinderii reţelei de magazine, a anunţat,joi, grupul francez de retail, citat de Mediafax.

În termeni comparabili, vânzările Carrefour pe piaţa româneascăau înregistrat o scădere de 4,1% în primul trimestru, în timp ce laun curs de schimb constant au crescut cu 2%, potrivit raportuluifinanciar al retailerului francez.

Cursul de schimb a avut un impact negativ de 2,6 puncteprocentuale în evoluţia vânzărilor grupului în România.

La nivel de grup, vânzările au urcat cu aproape 4%, la 24,7miliarde de euro.

Carrefour a avut o evoluţie negativă doar pe piaţa europeană(excluzând Franţa), unde vânzările au înregistrat un declin de3,7%, la 7,76 miliarde de euro, în timp ce operaţiunile din Asia aucrescut cu 16%, la 2,44 miliarde de euro, iar cele din AmericaLatină cu 20%, la 4,58 miliarde de euro. În Franţa, piaţa deorigine a grupului, vânzările au urcat cu 1,3%, la 9,9 miliarde deeuro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO