Companii

Vânzările Bricostore au scăzut cu 20%, iar suprafaţa de retail s-a redus cu 8,4%

Britanicii au montat sigla Brico Depot pe 14 dintre cele 15 magazine Bricostore cumpărate, iar noul format prevede o gamă de produse redusă la 12.000 de articole, un număr de doar 62 de angajaţi pe depozit şi o suprafaţă de vânzare mai mică.

Britanicii au montat sigla Brico Depot pe 14 dintre cele 15 magazine Bricostore cumpărate, iar noul format prevede o gamă de produse redusă la 12.000 de articole, un număr de doar 62 de angajaţi pe depozit şi o suprafaţă de vânzare mai mică.

Autor: Cristi Moga

01.04.2015, 09:15 358

Ca măsură de reducere a costurilor, britanicii analizează posibilitatea dezvoltării unor centre comune de servicii care să deservească subsidiare din mai multe ţări.

Bricostore România, subsidiara locală a grupului britanic Kingfisher, a realizat în anul fiscal 2014-2015 (februarie 2014 – ianuarie 2015) vânzări de 91 de milioane de lire sterline (114 milioane de euro) prin cele 15 magazine a căror suprafaţă de vânzare a scăzut cu 8,4%, până la 139.000 de metri pătraţi, potrivit rezultatelor preliminare prezentate de Kingfisher.

Potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe, în 2013, anul preluării reţelei Bricostore din România de către Kingfisher, compania înregistrase o cifră de afaceri de 142 mil. euro, având 1.511 angajaţi, comparativ cu 1.036 de salariaţi la finalul lunii februarie a acestui an. Comparând cele două surse, vânzările reţelei Bricostore au scăzut cu 20% în anul de „tranziţie“ în care britanicii au redenumit cea mai mare parte a magazinelor locale, în timp ce numărul de angajaţi a scăzut cu aproape 500 după schimbarea formatului comercial.

Britanicii au montat sigla Brico Depot pe 14 dintre cele 15 magazine Bricostore cum­părate, iar noul format prevede o gamă de produse redusă la 12.000 de articole, un număr de doar 62 de angajaţi pe depozit şi o suprafaţă de vânzare mai mică. Dacă la momentul preluării suprafaţa de vânzare a magazinelor Bricostore era de 156.000 de metri pătraţi, în prezent reţeaua mai măsoară 139.000 de metri pătraţi şi va deveni probabil şi mai mică, ţinând cont că şi unitatea din Băneasa, ultima sub brandul Bricostore, îşi va reduce dimensiunea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO