Companii

Vlad Ardeleanu, managing director Superbet: În 5 ani, văd Superbet ca un brand global, un produs tehnologizat

Conferinţa ZF Branduri Româneşti

Vlad Ardeleanu, managing director Superbet: În 5 ani,...

Autor: Roxana Rosu

10.10.2019, 11:07 285

Brandul este de fapt cel mai valoros activ din bilanţul unei companii, joacă un rol esenţial în viaţa unei companii, a declarat Vlad Ardeleanu, managing director Superbet.

Toată lumea dintr-o organizaţie se raportează la brand, se indentifică cu brandul. Brandul se personalizează şi devine compania practic. Valoarea brandului este de fapt cea mai mare valoare a unui activ din bilanţ.

Pentru a avea succes un brand are nevoie de un produs în spate. Noi am trecut graniţele cu acest brand, în Polonia. Acolo brandul nu e cunoscut, aşa că trebuie să convingă prin produsul pe care îl reprezintă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO