Companii

ZF/First Bank „Cum putem folosi expertiza businessului american în România“. Businessurile de calitate sunt acelea care rezistă vremurilor incerte. Un business bun este unul care nu stă nemişcat şi continuă să investească

Autor: Cristina Bellu, Răzvan Botea

04.05.2022, 00:07 278

♦ „Am văzut şi în criza pandemică – companiile şi antreprenorii au fost primii care au început să investească. Asta vedem şi acum. În februarie-martie a fost puţină linişte, dar acum vedem că se mişcă lucrurile. Acestea sunt cele mai de succes modele de business“.

Un business bun este unul care nu stă pe loc, în special în perioade de incertitudine, aşa cum este şi acum contextul războiului din Ucraina, dar şi al preţurilor în creştere. Investiţiile în producţia locală joacă un rol major şi pot atenua şocul creşterii preţurilor, au fost unele dintre concluziile evenimentului ZF/First Bank „Cum putem folosi expertiza businessului american în România“.

„Un business bun este un business bun, indiferent de vremuri, dacă sunt bune sau rele. Când situaţia economică este bună, ai creştere economică, nu ai inflaţie, este relativ uşor să conduci un business. Businessurile de calitate sunt acelea care rezistă vremurilor incerte. Un business bun este unul care nu stă nemişcat, ci se mişcă şi continuă să investească. Sunt multe programe guvernamentale care sprijină investiţiile, sunt băncile care vin cu finanţare, suntem aici“, a spus în cadrul evenimentului Henk Paardekooper, preşedinte First Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO