Ikea recheamă în magazine un lot de lustre defecte. Abajurul, adică sticla care acoperă becurile, riscă să se desprindă

26 sep 2018 Autor: Roana Rotaru

Clienţii Ikea care au cumpărat lustra marca Calypso, după data de 1 august  2016, riscă să li se desprindă abajurul de pe lustră, adică material care acoperă becurile pentru a proteja ochii sau pentru a îndepărta fluxul luminos în direcţia dorită.

În România, Ikea a vândut 3.072 de lămpi Calypso cu probleme, la un preţ de 99 lei bucata. 

„Ikea le recomandă clienţilor care au cumpărat lustra Calypso fabricată între datele menţionate să o returneze pentru a putea fi înlocuită cu un nou produs Calypso sau pentru a primi înapoi suma integrală. Dovada plăţii, adică bonul, nu este necesară”, spun reprezentanţii Ikea.

Magazinul Ikea din Băneasa nu mai are nici un produs din stocul afectat la vânzare şi nu a primit nicio sesizare de la clienţi în această privinţă. Retailerul suedez a rechemat lustrele defecte din toate magazinele Ikea de la nivel global.

„Chiar dacă probabilitatea unui incident este scăzută, riscul este suficient pentru ca Ikea să recheme produsele în magazin”, spune Emilie Knoester, Business Area Manager Lighting and Home smart la Ikea of Sweden.

În anul financiar 2017, IKEA România a înregistrat vânzări totale de aproape 587 mil. lei fără TVA, 3,3 milioane de vizitatori în magazine şi peste 670 de angajaţi, potrivit celor mai recente date.

Magazinul IKEA din zona comercială Băneasa este singurul pe care grupul suedez îl are în prezent în România. Toamna aceasta Ikea vrea să deschidă al doilea magazin în Bucureşti, în zona Theodor Pallady, în urma unei investiţii de 90 mil. euro, potrivit reprezentanţilor companiei. 

 
Cuvinte cheie:
ikea
, risc
, acoperire
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide