Eveniment

Apetitul românilor pentru promoţii creşte: Ce produse îşi doresc românii de Black Friday şi care sunt magazinele de unde le vor cumpăra

Apetitul românilor pentru promoţii creşte: Ce produse îşi doresc românii de Black Friday şi care sunt magazinele de unde le vor cumpăra

Autor: Corina Zamfir

15.11.2017, 18:24 296

45% dintre români vor să achiziţioneze ceva cu ocazia Black Friday, arată un studiu realizat de Kantar Millward Brown România, parte a reţelei Millward Brown, o agenţie globală de cercetare de marketing.

Lista de dorinţe a românilor din acest an este dominată de produse din categoria electro-IT. 40% dintre respondenţi doresc să cumpere un produs din categoria electrocasnice mici, iar următoarea categorie din topul preferinţelor este reprezentată de televizoare (33%).

În acest an 24% dintre români doresc să cumpere telefoane mobile la preţ redus. Pe lista de dorinţe se află şi electrocasnice mari: frigidere (20%) şi maşini de spălat (17%).

În rândul produselor pentru care s-a înregistrat un interes în creştere în ceea ce priveşte intenţia de cumpărare se numără, în acest an, şi produsele fashion. 16% dintre persoanele care au zis că intenţionează să cumpere ceva de Black Friday au menţionat această categorie, iar Fashion Days este primul magazin menţionat din categoria fashion online.

Pentru a face cumpărături de Black Friday, românii vor alege produse atât de pe rafturile magazinelor online, cât şi din retailul tradiţional. Primele 5 magazine care au venit în mintea respondenţilor atunci când au fost întrebaţi de unde au de gând să-şi cumpere ceva de Black Friday au fost: eMAG, Altex, Flanco, Carrefour şi Media Galaxy.

„Datele studiului din acest an arată că evenimentul Black Friday a dobândit o recunoaştere pe scară largă la nivelul populaţiei României. Notorietatea evenimentului a fost susţinută de participarea tot mai numeroasă din anii trecuţi a comercianţilor şi de apetitul românilor pentru reduceri”, a declarat Mădălin Vladu, Account Director, Kantar Millward Brown România.

AFACERI DE LA ZERO