Eveniment

Business MAGAZIN. 8 întrebări pentru un lider internaţional. James Mayes, fondator Rodeo: Acceptaţi că ideile grozave pot veni de oriunde, nu doar de la executivi

James Mayes, fondator Rodeo: „Din punctul meu de vedere, Produsul trebuie să fie prezent în toate discuţiile despre strategie şi leadership. Necesitatea continuă de a ne apropia de clienţi reprezintă o provocare, dar aceasta ar putea fi şi o zonă în care IA este cu adevărat motorul pe care ni-l dorim.”

Autor: Ioana Matei

10.12.2023, 15:00 49

Cu o carieră care a început în recrutare şi a evoluat în domeniul dezvoltării de produse şi evenimentelor, James acumulează o experienţă de peste un deceniu în formarea echipelor tehnologice de excepţie, iar în 2023, a început un nou capitol în lumea antreprenoriatului tech. Începând cu 2012, s-a implicat în dezvoltarea Mind the Product, cea mai mare comunitate de manageri de produs din lume. Anul trecut, a făcut un exit din acesta în urma vânzării către Pendo, o companie axată pe adoptarea rapidă a produselor software pentru companii de toate dimensiunile, inclusiv pentru cele din Fortune 500. Prezent ca speaker în cadrul celei mai recente conferinţe How to Web, axată pe antreprenoriat şi inovaţie, el a răspuns şi pentru BUSINESS Magazin câtorva întrebări despre evoluţia domeniului în care şi-a dobândit renumele.

1.

Ne puteţi împărtăşi perspectiva asupra evoluţiei dezvoltării produselor tehnologice în ultimele două decenii şi modul în care aceasta a modelat abordarea dvs. în ceea ce priveşte strategia şi leadershipul?

Rolul dezvoltării produselor tehnologice s-a dezvoltat considerabil şi abordează subiecte mult mai ample, dar începe, de asemenea, să se combine cu alte roluri - observăm apariţia funcţiei de director produs şi tehnologie, director design şi tehnologie. Prezenţa reală a gândirii produsului în boardroom este o tendinţă emergentă, dar mai are mult teren de acoperit. Din punctul meu de vedere, produsul trebuie să fie prezent în toate discuţiile despre strategie şi leadership. Necesitatea continuă de a ne apropia de clienţi reprezintă o provocare, dar aceasta ar putea fi şi o zonă în care IA este cu adevărat motorul pe care ni-l dorim. În primul rând, în procesarea feedbackului la o scară mai mare ca niciodată, dar şi în eliberarea timpului managerului de produs pentru a petrece mai mult timp efectiv cu clienţii şi mai puţin timp scriind specificaţii!

2.

În construirea celei mai mari comunităţi de manageri de produs din lume, care au fost cele mai eficiente strategii pentru implicarea şi creşterea comunităţii pe care le-aţi găsit?

Esenţa noastră a constat întotdeauna în două aspecte: să rămânem fideli ideii de a fi un spaţiu sigur pentru managerii de produs pentru ca ei să înveţe de la colegii lor, cât şi concentrarea asupra furnizării de conţinut şi experienţe de înaltă calitate. Succesul nostru a avut în primul rând la bază aceste două aspecte. Crearea unei experienţe mai credibile şi autentice a fost un factor major - şi, într-adevăr, aşa cum spunea recent şeful departamentului de produs al Wise pe o altă scenă: Crearea unui sprijin necesită un produs de 10 ori mai bun decât competitorii săi. Cred că Mind the Product a reuşit să atingă acest obiectiv!

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO