Eveniment

Concertul anului a bagat 100.000 de euro in buzunarele producatorilor Pepsi, Ursus si Betty Ice

Concertul anului a bagat 100.000 de euro in buzunarele producatorilor Pepsi, Ursus si Betty Ice
27.08.2009, 17:55 53

Concertul Madonnei la Bucuresti a generat vanzari de aproximativ 100.000 de euro producatorilor de bere, sucuri si inghetata prezenti cu standuri de vanzare la megaevenimentul anului, de miercuri, 26 august.

Peste 60.000 de oameni au fost aseara in parcul Izvor din Capitala la concertul Reginei Muzicii Pop. Evenimentul anului din industria muzicala locala a durat doua ore, pana la miezul noptii. Multi oameni au venit de la 5 si jumatate, ora la care sa deschis accesul in locatia concertului. 

„La concertul Madonnei sa vandut Ursus la draft, Ursus fara alcool si Redd's Sun la doza. Vanzarile au fost in linii mari conform asteptarilor, un calcul in mare arata ca 70% din cei care au venit la concert au baut macar o bere", au declarat reprezentantii Ursus Breweries.

Estimarile producatorului Ursus arata ca cel putin 42.000 de persoane au baut macar o bere pentru care au platit cu un jeton in valoare de 5 lei. Astfel, potrivit calculelor ZF, Ursus Breweries a vandut bere de minim 210.000 de lei (50.000 de euro) la concertul Madonnei din Bucuresti. Vanzarile de sucuri si inghetata pot fi estimate la o valoare similara.

Alti producatori mari prezenti la concertul Madonnei au fost Pepsi Americas, Betty Ice si Philip Morris, insa reprezentantii acestor companii nu au dorit sa comunice valoarea vanzarilor realizate aseara in parcul Izvor.

Organizatorul concertului, EMagic Entertain ment, a folosit acelasi sistem de plata ca si la ultimele concerte, produsele putand fi cumparate cu jetoane de la Raiffeisen Bank cu un pret unitar de 5 lei.

EMagic Entertainment nu a dat detalii despre incasarile generate de concertul Madonnei pana la inchiderea editiei.

Venirea Madonnei in Romania pentru prima data a reprezentat pentru organizatorii de concerte cea mai mare afacere de pana acum, de aproape cinci milioane de euro, potrivit unei analize a revistei Business Magazin. Veniturile din vanzarea biletelor la concert au fost estimate la aproximativ 4 mil. euro, valoare aproape egala cu intreaga piata de concerte din Romania din 2007, conform aceleiasi surse. Sponsorul oficial al evenimentului a fost operatorul de telefonie mobila Vodafone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO