Eveniment

Mastercard a lansat Mastercard Premium Collection, un program de cashback automat al companiei dedicat unui segment premium de comercianţi

Mastercard a lansat Mastercard Premium Collection, un...

Autor: Robert Manea

22.05.2023, 17:51 735

Mastercard, procesatorul global de plăţi, a lansat Mastercad Premium Collection - primul program de cashback automat al companiei dedicat unui segment premium de comercianţi care conectează posesorii de carduri la o reţea naţională de peste 50 de parteneri dintr-o gamă variantă de domenii, cum ar fi bijuteriile Teilor, Nike, M60, Sabon, Maxmara, Le Bistrot Français, Zăganu, FREYWILLE.

„Mastercard rămâne fidel misiunii sale de a conecta oamenii cu posibilităţi de nepreţuit, iar Mastercard Premium Collection reprezintă iniţiativa noastră cea mai recentă care le oferă avantaje personalizate deţinătorilor de carduri, de aceasta dată din segmentul premium local, asigurând, în acelaşi timp, o experienţă de plată sigură şi excelentă. Ceea ce diferenţiază Mastercard Premium Collection de alte programe de pe piaţă este faptul că beneficiul se aplică automat, fără nicio altă intervenţie din partea comerciantului sau a consumatorului. În acest fel, clienţii se pot concentra pe ceea ce contează cu adevărat, bucurându-se şi de avantaje preferenţiale care le protejează veniturile. Totodată, reuşim să sprijinim comercianţii în îmbunătăţirea experienţei de cumpărare oferită clienţilor. Dorim să le mulţumim partenerilor noştri pentru că am construit împreună un program special, ce redefineşte standardele în segmentul premium de consumatori din România", a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România şi Croaţia.

Clienţii beneficiază de cashback de până la 10%, în funcţie de specificul fiecărei oferte partenere.

Deţinătorii de carduri Premium Mastercard Gold, Platinum, World sau World Elite, emise în România, pot accesa beneficiile prin crearea unui cont de utilizator pe www.priceless.com, urmată de înscrierea cardului lor pe pagina programului Mastercard Premium Collection. După îndeplinirea acestor paşi şi confirmarea afişată pe platformă, cashback-ul se aplică automat pe cardul înrolat, la fiecare plată efectuată în reţeaua de comercianţi parteneri, conform coordonatelor ofertei comerciale. Nu este necesară rezervarea prealabilă a ofertelor sau specificarea tipului de card folosit pentru plată.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO