Eveniment

Mega Image: Priorităţile din acest an sunt continuarea expansiunii, îmbunătăţirea experienţei la cumpărături şi dezvoltarea capacităţilor şi competenţelor digitech

O prioritate a Mega Image în 2021 este îmbunătăţirea experienţei la cumpărături a clienţilor, care va fi posibilă prin adaptarea sortimentaţiei, preţurilor, acţiunilor promoţionale şi de comunicare, a organizării spaţiului din magazine. „Ne vom concentra pe promovarea stilului de viaţă sănătos şi echilibrat şi vom pune mai mult accent pe produsele proaspete, de la producători români.“

O prioritate a Mega Image în 2021 este îmbunătăţirea experienţei la cumpărături a clienţilor, care va fi posibilă prin adaptarea sortimentaţiei, preţurilor, acţiunilor promoţionale şi de comunicare, a organizării spaţiului din magazine. „Ne vom concentra pe promovarea stilului de viaţă sănătos şi echilibrat şi vom pune mai mult accent pe produsele proaspete, de la producători români.“

Autor: Cristina Roşca

02.02.2021, 18:00 255

♦ Compania a deschis în 2020 aproape 90 de magazine noi, încheind anul cu 850 de supermarketuri şi unităţi de proximitate modernă.

Retailerul olandezo-belgian Mega Image şi-a stabilit pentru acest an trei priorităţi: continuarea dezvoltării reţelei de magazine în online şi offline, îmbunătăţirea experienţei la cumpărături şi investiţiile în zona digitală.

„În 2021, am intrat cu un plan construit pe tot ce am învăţat din 2020“, spun oficialii companiei.

Ei adaugă că 2020 a fost un an diferit, atipic, care a pus la încercare compania şi i-a provocat pe angajaţi să găsească soluţii imediate. A fost o experienţă din care au avut de învăţat atât din perspectiva businessului, a modului de lucru în echipă, cât şi a comportamentului de consum al clienţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO