Reţeaua de mini-marketuri Mic.ro, dezvoltată de omul de afaceriDinu Patriciu, a ajuns în primul an de funcţionare la 461 deunităţi, dintre care 29 mobile, iar până la sfârşitul anului arputea fi deschise alte 1.000 de băcănii fixe, dar mai ales "peroţi", în condiţiile în care compania a avut ceva probleme deextindere pe zona mobilă.
"Am încetinit ritmul de expansiune pe reţeaua mobilă din cauzaunei neconcordanţe tehnice. Generatorul nu reuşea să menţinăfrecvenţa curentului, dar am rezolvat problema cu cei de laAutoItalia (importatorul Fiat Ducato, modelul pe care suntrealizate magazinele mobile - n.red.), iar în următoarele douăsăptămâni vom da drumul la 180 de unităţi mobile", a declaratpentru ZF Dan Ionescu, directorul general al firmei Mercadia, prinintermediul căreia Patriciu controlează afacerea Mic.ro. Patriciua recrutat şi un nou CEO al diviziei de retail pe care o deţine şidin care mai fac parte şi supermarketurile cu profil de discountminiMax, în persoana lui Richard Mansel, manager care a fostimplicat în deschiderea primelor magazine Metro din România.
El ar urma să gestioneze rebranduirea miniMax în Mac.ro, dar şicontinuarea extinderii Mic.ro, care ar putea număra la sfârşitulanului 850 de chioşcuri fixe şi 700 mobile, potrivit lui DanIonescu. Compania se extinde în prezent în Târgu-Mureş, Cluj,Timişoara şi Arad, dar şi în Constanţa, Brăila şi Galaţi, urmândca până la sfârşitul anului să acopere toate oraşele cu peste80.000 de locuitori.
Reprezentanţii Mic.ro spun că au în prezent circa 120.000 declienţi zilnic, adică o medie de peste 250 de cumpărători perunitate, iar vânzările zilnice depăşesc 300.000 de euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels