Ceea ce părea, în urmă cu puţin timp, doar o modalitate de promovare în rândul multinaţionalelor, a devenit în ultimul an o adevărată revoluţie în toată lumea. Drumul către o economie verde atrage oameni şi companii din toate domeniile, iar mare parte din bugetele de investiţii ajung în această direcţie. La uşă bate un nou mod de a cumpăra băuturi, construcţiile capătă noi dimensiuni, magazinele elimină ambalajele inutile, iar preţurile la energie duc la o explozie a numărului de prosumatori.
Verde în construcţii
Mai mulţi producători de materiale de construcţii au găsit, în noile norme de sustenabilitate privind clădirile, o oportunitate pentru a deschide noi linii de business, aşa că au implementat linii de producţie care duc la fabricarea materialelor „verzi”, cu impact redus asupra mediului înconjurător. Holcim, Celco şi Barrier sunt doar trei dintre jucătorii care deja s-au conformat şi care au ales să-şi adapteze producţiile noilor cerinţe.