Eveniment

Şefa Romexpo: Suprafaţa de expunere pentru Târgul de Turism a crescut cu 10%. Avem în premieră expozanţi din Maroc şi Malaiezia

Autor: Cătălina Butan, Mirabela Tiron

13.03.2014, 00:06 269
Complexul expoziţional Romexpo din Bucureşti încasează între 500.000 de euro şi un milion de euro în urma organizării unui târg, cele mai profitabile fiind cele de agricultură, mobilă şi de turism, a spus la ZF Live Mariana Suciu, directorul general al Romexpo.
 
„Pentru noi cel mai important şi profitabil din portofoliu este Indagra, târgul de agricultură, care are loc la sfârşitul lunii octombrie, urmat de BIFE-SIM, târgul de mobilă din septembrie, şi Târgul de Turism“, a spus Mariana Suciu în emisiunea de business ZF Live, de miercuri, 12 martie, transmisă online pe live.zf.ro.
 
Astăzi este prima zi a Târgului de Turism de la Romexpo, cel mai mare eveniment de profil, care reuneşte până pe 16 martie peste 280 de expozanţi din 24 de ţări, pe o suprafaţă de 16.000 metri pătraţi. Preţul unui bilet este de 15 lei. În cadrul târgului agenţiile vând pachete pentru vacanţa de Paşte, 1 Mai şi sejururi pentru sezonul de vară cu reduceri ce ajung şi până la 50%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO