Eveniment

Surpriză de la Wizz Air: Clienţii pot „bloca” preţul unui bilet, urmând să îl achiziţioneze mai târziu, prin intermediul serviciului Fare Lock

Surpriză de la Wizz Air: Clienţii pot „bloca”...

Autor: Alex Ciutacu

16.08.2017, 16:29 21408

Compania aeriană Wizz Air a lansat serviciul Fare Lock, care permite clienţilor să blocheze preţul pentru unu bilet, în cadrul zborului ales, urmând să-l achite în următoarele 48 de ore, potrivit London Stock Exchange.

Serviciul Fare Lock este disponibil pentru rezervări făcute cu mai mult de 7 zile înainte de data zborului şi costă 14 lei(3,3 euro). Dacă preţul biletului un este achitat integral în următoarele 48 de ore de la blocarea acestuia prin serviciul Fare Lock, rezervarea se va anula automat.

„Wizz Air a demonstrat încă o dată determinarea pe care o are pentru a oferi clienţilor moduri inovative prin care să îşi facă mai plăcute şi mai uşoare călătoriile”, a spus George Michalopoulos, director comercial în cadrul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO