Evenimente

McDonald's a deschis restaurantul 100 în România, în Drobeta-Turnu Severin

Advertorial

McDonald's a deschis restaurantul 100 în România, în...

Autor: Publicitate

23.11.2023, 07:00 168

McDonald's îşi consolidează prezenţa pe piaţa de restaurante cu servire rapidă din România prin inaugurarea celui de-al 100-lea restaurant în Drobeta-Turnu Severin. Amplasat în incinta Severin Shopping Center, noul restaurant de tip Drive-thru este primul din Drobeta-Turnu Severin şi face parte din planul de expansiune al companiei pentru anul 2023.

Încă din 1995, când a fost deschis primul restaurant McDonald's din România, compania a continuat să se dezvolte, devenind o prezenţă familiară în peste 30 de oraşe şi localităţi din ţară, oferind, în prezent, peste 5.400 de joburi pentru români.

Cu o investiţie de aproximativ 1.5 milioane de euro, noul restaurant a generat peste 70 de noi locuri de muncă pentru comunitatea locală. Această iniţiativă subliniază şi angajamentul companiei pentru dezvoltarea economică locală, evidenţiind poziţia McDonald's ca un jucător important pe piaţa muncii din România.

McDonald's a integrat în noul său restaurant tehnologii prietenoase cu mediul, cum ar fi staţiile de încărcare electrică pentru vehicule şi panourile fotovoltaice de pe acoperiş, concepute să genereze energie pentru consumul propriu.

Cu un design modern şi o suprafaţă generoasă, noul restaurant pune la dispoziţie clienţilor multiple opţiuni de comandă: în restaurant sau pe terasă, pot comanda prin funcţia Mobile Order and Pay din aplicaţia McDonald’s, prin serviciul de McDelivery,  sau pot lua la pachet, la McDrive. Pentru cei pasionaţi de cafea şi deserturi, spaţiul dispune şi de McCafé, unde consumatorii pot opta pentru o varietate de băuturi calde şi reci, sau deserturi, inclusiv produse disponibile în ofertă limitată.

Kiosk-uri digitale de comandă şi plată contactless

Restaurantul din Drobeta-Turnu Severin este dotat cu cele mai noi tehnologii integrate de McDonald's® în sistemul de preparare şi servire a produselor. Printre inovaţiile disponibile se numără ecranele digitale de afişare a produselor, care se găsesc atât în restaurant, cât şi la linia de drive, şi kioskurile de comandă. Acestea permit clienţilor să plătească contactless, iar utilizatorii aplicaţiei McDonald's® pot beneficia de oferte prin scanarea codului QR, adunând puncte de loialitate.

88% dintre restaurantele McDonald’s® în România sunt dotate cu kioskuri care permit lansarea comenzilor şi achitarea acestora mai rapid şi mai simplu. Mai mult, funcţia Mobile Order & Pay, disponibilă în aplicaţia de mobil McDonald’s®, le permite clienţilor să plaseze comenzi şi să plătească în aplicaţie, bucurându-se apoi de produsele preferate fie în restaurant, fie în afara acestuia.

Susţinerea economiei româneşti prin investiţii locale, noi locuri de muncă şi parteneriate cu furnizorii locali, alături de măsurile pe care compania le implementează în mod constant pentru a fi mai sustenabili şi a creşte într-un mod durabil alături de parteneri, au fost elemente esenţiale în misiunea McDonald's® de-a lungul timpului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO